Benieuwd …

… of Lewisiana na bijna 2 maanden blogstilte met de vorige post toch nog stand houdt in de felbegeerde Blog 40 (waarom eigenlijk 40, Freaq?) van Freaq Show! Of moet een mens daar meer voor doen? En wat?

  1. Straks het antwoord 😉

    En veertig omdat vijftig te veel was en dertig te weinig. En omdat ik nu al bijna een vol uur nodig heb om er veertig bij te benen!

  2. Lou ge staat op 39 jong. Het water reikt u naar de lippen. Ondertussen ben ik ook in vrije val geraakt. Freaq heeft me zelfs zo ver gekregen dat ik het nieuws dat ik in september papa word eerder op mijn blog stond dan dat de meter en peter het wisten. Hopelijk levert dat een paar plaatsen winst op. Misschien een tip voor u lou?




Geef een reactie

