Let op uw woorden

De trouwe surfer had het al gemerkt: sinds enkele weken hebben we bij Cutting Edge een oneliner van de week op de homepage prijken. Omdat elk zichzelf respecterend medium dat heeft (zie de post hieronder) maar vooral ook om ons Joepie-gehalte wat op te krikken.

Toch pluizen we (de redactie) niet alleen (tiener)weekbladen, (populaire) kranten en (tenenkrullende) tv-programma’s uit, op zoek naar de ideale zinsnede. Ook (de betere) blogs lezen wij voortaan met onze quote-o-meter bij de hand, klaar om uw woorden een week lang schaamteloos in de verf te zetten. U hoeft daar zelf helemaal niets voor te doen, maar de Louis Tobback in u laten spreken terwijl u blogt, kan helpen. Succes!

  1. een gewaarschuwd mens telt voor twee. ik zal niets van enige interesse en/of publiek belang publiceren de komende tijd. slechts slap geouwehoer zal mijn bijdrage aan de blogosphere zijn. snik.

  2. Is dat ook de reden waarom je zelf al zolang niets meer hebt gepost? 🙂

  3. Lou

    lol, het probleem is dat ik zonder mijn blog kan, maar mijn blog niet zonder mij. Soit, als de zoveelste comeback zich aandient, trek ik de aandacht wel even door mijn tieten te flashen 😉

  4. Weeral pech. Ik ken alleen maar one and a half liners.

    Was getekend

  5. veel speurgenot gewenst (als dat al geen mooi oneliner is!:))




Geef een reactie

