Honger

Straf campagnebeeld van 11.11.11 dit jaar:

expeditie111111.gif

(via)

Advertenties

  1. Ja, wel sterk.

    Elke jaar zijn humanitaire campagnes dan ook het paradepaardje van pro-bono-werkende reclamebureaus. Daarmee kunnen ze echt hun ding doen. Ook al omdat de klant niet betaalt, en sowieso denken NGO-mensen toch iets anders dan pakweg, Unileverpeople.

    Ik vraag me soms als ex-reclamebureaumens en current criticus wel af wat die sterke campagnes nu écht teweegbrengen. In hoeverre kijken mensen naar de campagne, in plaats van tot geven te worden aangezet…. En dus : zit het profijt bij het reclamebureau… of de mensen op de affiche?




Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s



%d bloggers liken dit: