C-Spot

cspot.jpg

 

Cool! De cultuur- en uittips die Cultuurnet mij vervolgens voorstelt, vullen zo’n 86 pagina’s … wat ongeveer moet overeen komen met alles wat in hun databank zit. Ik weet wat te doen, de komende maanden.

 

Ontdek je eigen C-Spot!

  1. Ik ben een ontvankelijke kruisbestuiver. How kinky is that?

  2. morgen breng ik mijn c-spot op mijn weblog. Ik ben hoedanook een poeët, volgens die Tsjechische prof

  3. Eens even kijken wat dat precies is die c-spot.

  4. Lou,

    Heb je me toch nog tot een gimmick opmijn eigen site’je verleid!

    Long time no hear, dus always good to read you, sir. Write on, en altijd welkom op mijn stek (er is de laatste tijd beweging, zowel binnen als buiten cyberworld…)

    Celia Ledoux




Geef een reactie

