Eindelijk erkenning!

Hallo!

Stuur ik mijn advocaat even langs of houdt u het nu wel voor bekeken?

  1. Gatsamme, wat een viezigheid… Sue his pants off, Lou!

  2. Zie ik dat nu goed, of wordt zelfs dit eigenste berichtje overgenomen? Mr Poppe werkt blijkbaar op automatische piloot!

  3. De heer “Z. Poppe” zoals hij zichzelf per e-mail noemt, heeft de website leeggemaakt. ’t Is altijd dat.

    Beweert dat er nooit iets op gestaan heeft. Heeft nog nooit van Google Cache of Technorati gehoord, blijkbaar.

  1. 1 Frederik Poppe is een dief — Michel Vuijlsteke's Weblog

    […] Omdat subtiele hints met dieven en bedriegers als Frederik Poppe niet […]

  2. 2 Dieven op internet — Michel Vuijlsteke's Weblog

    […] aandringen en ondertussen artikels op verscheidene weblogs, het één al explicieter dan het andere, én na persoonlijke […]

  3. 3 Het leven zoals het is: tweelingen (slot) « lewisiana

    […] zelf, gaf DNS me de raad. En als dat niet zou helpen, gerechtelijke stappen ondernemen (dat van ‘mijn advocaat’ was eigenlijk maar een grapje hoor jongens). Ook Ronny Weltens van eFactornet (de agent van mijn […]




Geef een reactie

