Se7en

Ja, dit is een automatisch gepost berichtje. Eigenlijk wou ik dat op 07/07/07 om 07:07:07 laten verschijnen, maar ik maakte me net de bedenking dat dat al voorbij is, doemme toch. Die van 08/08/08 tot 12/12/12 staan trouwens ook al klaar voor autopublicatie. Nadien is het weer een eeuw wachten op bijna-palindromen (Dit is nog eens een echte!). De kans dat deze weblog dan nog bestaat is eerder twijfelachtig, alvast mijn excuses daarvoor aan de talrijke fans.

Denkt u trouwens niet dat ik vandaag getrouwd ben ofzo, zo erg is mijn cijferfetisjisme ook weer niet. Hoe erg dan wel, ondervindt u bv. door zich in te schrijven op de nieuwsbrief van dit e-zine en te kijken naar het uur dat die in uw mailbox toekomt. Soms zit daar een structuur in, tot op de minuut, en neen, dat is geen toeval. Of misschien een beetje, maar toch niet helemaal.

Vertelt u dat vooral niet verder en weet dat het altijd nog erger kan.

  1. Living on the edge, het is een echte kunst 🙂

  2. Even wachten maar op 08/08/08




Geef een reactie

