Die avond in de GB

– Kan ik een zakje krijgen aub?
– Zeker, één van 3 cent of één van 10 cent?

Er hing geen overvloed aan gratis plastic zakjes voor het grijpen aan de kassa. Afgelopen zondag heb ik dan ook tegen het nodeloos gebruik van plastic zakjes gestemd. Wie zei ook alweer dat alles zo traag gaat in de politiek?

En jaja, “er bestaat zoiets als herbruikbare tassen, Lou!” … ik weet het, ik weet het … maar ik vergeet het. Soms.

  1. Ik vind het enigzins spijtig van de zakjes in de supermarkt. Nu moet ik er speciaal kopen om in mijn vuilnisbak te hangen.

  2. Lou, bij Delhaize kan je nog tot eind deze maand voor gratis zakjes terecht! Daarna is het ook verleden tijd. 😦

    Maar het is idd een milieumaatregel die je effectief merkt!




Geef een reactie

