Tetter twitter tater

Twitter is een wereldwijde gemeenschap van vrienden en vreemden die een antwoord geven op de simpele vraag: wat ben je aan het doen? Volgens Helen Popkin heeft twitteren met een generatiestrijd te maken: het kan niemand schelen wat je aan het doen bent, maar als je niet twittert, ben je gewoon te oud. (bron: De Morgen)

Geheel toevallig zit Lewisiana voortaan ook op Twitter!

Voor alle duidelijkheid en de twitterfans: twitter is een bitch, twitter is je reinste onzin, twitter is volkomen nutteloos. Helaas kan dat alledrie ook gezegd worden van deze blog, dus geen redenen om niet te twitteren. Overigens kan ik mijn wel vinden in de onnozele oproep om twittervervuiling tegen te gaan en enkel zinnig te zeveren.

Aangezien zo’n twitterding toch niet echt een bestaansreden heeft, kan je er twee dingen mee doen: het negeren, met het gevaar voor een oude zak te worden versleten, of er het beste van maken. Dat is meteen ook de reden waarom er nog niets te lezen is op mijn twitter. Want als ik zeg ‘het beste’, dan bedoel ik ook daadwerkelijk het beste. Ofwel blijft ie leeg, wat betekent dat ik mij dra zal verzoend hebben met de gedachte dat mijn jeugd na 27 winters definitief achter mij ligt, ofwel wordt u binnenkort op twitter.com/lewisiana van uw twittersokken geblazen vanwege een aan de dag gelegde diepzinnigheid waarvoor zelfs Phil Bosmans de duimen moet leggen. Als u niet weet wie Phil Bosmans is, dan is dat wellicht omdat u, meer dan ik, tot de twittergeneratie behoort. Hoe dan ook, ik wacht samen met u in spanning op wat komen gaat.

Totwitters! Of niet.

  1. Twitter is belachelijk, maar het is leuk speelgoed.
    Phil Bosmans! Ik heb ook al van Phil Bosmans gedaan op mijn Twitter. Geprobeerd. Maar het is makkelijk te verglijden in luie zinloosheid … ach ja, we zien wel.

  2. Onnozelaar

    ‘k Ga u eens direct aan mijn vriendenlijstje toevoegen zie 😉

  3. Ik heb voorlopig nog de pretentie te beweren dat ik wel iets beters te doen heb, al geef ik grif toe dat ik dat ooit ook over bloggen gezegd heb… Het leven van een achternahollende trendhoer is niet eenvoudig.




Geef een reactie

