Is dat de nieuwe stijl ja?

Het was de trouwe lezer al opgevallen: er is hier iets veranderd. Een nieuwe layout, maar ook: filmkes! Daar rechts, twee kolommekes verder, ziet g’het? Gedegradeerd naar de vierde rayon.

Waarom? Omdat een blog vullen met alleen maar filmkes goedkoop en gemakkelijk is. Echte bloggers, die doen dat niet. Echte bloggers schrijven elke dag minstens één postje over welke wonderbaarlijke dan wel hemeltergende gebeurtenis hun levensloop nu weer heeft ondergaan. Gelukkig voor u ben ik geen echte blogger. U wil niet weten welke psychologische kronkels mijn hersenpan teisteren of welke euforische vreugdevuren mijn hartkleppen aanwakkeren. En als u het wel wil weten moet u maar omzichtige pogingen ondernemen om uzelve in de afgeschermde zone van mijn first life binnen te smokkelen. [gringomodus]Mijn telnr. is 0479 tuuuuuuut [/gringomodus] Maar om tot mijn punt te komen: dat betekent niet dat ik het recht heb om zomaar die tweedehandse beeldcultuur in uw RSS-lezer te proppen, ’t is dat íemand het hier eens luidop moet noteren.

Vandaar dus de aftrap van een extra kanaal: Lewisiana TV. Gringo zal er niet op te zien zijn, wel kwaliteit! muziek! comedy! markante nieuwsfeiten! Dat wat u elders nog niet zag of misschien wel maar nóg wel eens wil zien! En zo wordt Lewisiana ongetwijfeld uw baken van beeldende kunst en dynamische schoonheid op het weeweewee. Neen, blote tieten horen in geen van die categorieën thuis. Afin, eigenlijk wel, maar ’t is maar dat u er niet op zit te wachten.

Alstubliefteru en zonder dank!

  1. nou, nou, de nieuwe stijl is stijlvol zullen we dan maar zeggen.

  2. Mag Bavo Claes het nieuws niet lezen op lewisiane tv?

  3. Lou

    Hij wil wel, maar eerst zijn volgende boek afwerken … voorlopig is alleen Marc Dupain beschikbaar, maar dan doen we het liever zónder presentator.

  4. aan te raden voor lewisiana tv: http://youtube.com/watch?v=miYD_OoATko
    ook altijd interessant: http://www.youtube.com/user/triopot 😉

    B.

    P.S. zeer strak die nieuwe stijl. I like

  5. kijk eens aan.
    ik zie mezelf! Hoera 😉




Geef een reactie

