CB

Onlangs vroeg Cutting Bram om hier in de blogroll van Lewisiana te linken naar zijn YouTube- ipv zijn MySpace-pagina. Goed als we zijn zetten we CB dan ook graag even in de kijker.

Voor de mensen die geen Westvlaams verstaan: CB toont hier de werking van zijn cannabisplantage zee-apenkwekerij. En alvorens u de wenkbrauwen fronst: waar houdt/hield ú zich niet allemaal mee bezig tijdens uw studententijd en den blok in het bijzonder?

Wie binnen afzienbare tijd in de Gentse studentenbuurt wordt afgetroefd door een nazaat van Nessie weet alvast tegen wie klacht in te dienen.

  1. Ik heb mijn broer juist dezelfde cadeau gedaan, een paar jaar geleden. Ze hebben het twee jaar uitgehouden, die beesten.

  2. Ik vrees ondertussen voor het leven van mijn diertjes.
    Wanneer ik niet op mijn kot ben, is het daar 6 graden ofzo, en die beestjes hebben kamertemperatuur nodig. Ik zie geen leven meer en vrees ervoor…
    I’ll keep you updated via YouTube. 🙂
    Bedankt voor de reklaam ook!

    CB.




Geef een reactie

