Zelfportret

… omdat Pierre (update: én Dramoghe) het zo lief vragen en omdat u (En u! En u ook!) nog nieuwjaarswensen van mijn zelfingenomen ik te goed heeft, gooi ook ik mijn anonimiteit voorgoed te grabbel.

Klikken op eigen risico!

Wat ik me afvraag: zouden Bloekie, Alcyon, Nick en Sponzen Ridder in werkelijkheid even pokdalige boeventronies hebben als in mijn verbeelding?

  1. Origineel! Ik ga er eens hard over nadenken op welke manier ik mezelf ga desanonimiseren…

  2. yab

    Hehe, een zelfportret dat noopt tot reflectie. 😉

  3. heel originele kerstkaart! ook zovele!

  4. U stelt me in een lastig parket. Maar niets dat ik niet aan kan hoor. Aanschouw mijn meest boefachtige blik maar eens.




Geef een reactie

