Fotoblog

Er komen de laatste tijd steeds meer fotoblogs in mijn RSS-lezer terecht. Een beeld zegt meer dan duizend woorden en vooral, het leest ook sneller dan duizend woorden. Belangrijk voor een luie mens als ik. Boeketje Michiel, Tupid, sart68, de gaatjescamera van Stuutekeer, Artur Eranosian … en vandaag getipt in De Morgen: Running from camera, geniaal!

Misschien een idee voor tekstbloggers die leiden aan winterautisme en zich toevallig net een nieuwe kodak hebben aangeschaft?

  1. running from camera is grappig in zijn eenvoud. Die foto in het treinstel is prachtig

  2. jepjep, het is zeker iets om te overwegen… nu vrijdag staat er voor de zetduivels een staff meeting op het programma en gaan we van workflow troubleshooting doen. om maar te zeggen dat we er wel mee bezigzijn 🙂

  3. Which reminds me,
    omdat MySpace al lang dood is, mag je ipv daar naartoe te linken, linken naar mijn succesvolle youtubepagina: http://www.youtube.com/user/triopot
    Zo succesvol dat ze mijn succesvolste filmpje reeds geflagged en verwijderd hebben.

    De klootzakken.




Geef een reactie

