Waar moet dat heen?

Bij Zetduivel zitten ze in’t zelfde schuitje. Blogstilte. In het geval van Lewisiana had u natuurlijk al lang door dat het hier in wezen nergens over gaat. Dit is geen lifeblog, geen actuablog, geen cultuurblog, geen kookblog, geen sportblog, geen taalblog … en dat is meteen het grote probleem. Dit is een Loublog. Hoe zot moet ge niet zijn om over Lou’s te bloggen!

Welnu, dat komt omdat mijn persoonlijke leven niet internetbestendig is, en omdat er over actua, politiek, cultuur, koken, sport, taal e.a. al eindeloos gezeverd wordt en ik daar zelden iets aan toe te voegen heb. En dus werden het Lou’s: over Lou’s wordt geheel onterecht niet geblogd. Waarom niet? Omdat Lou’s niet interessant zijn? Neujong! Of misschien toch wel. Lou’s zijn niet interessant voor niet-Lou’s. En soms zelfs niet voor Lou’s. Om hier toch een béétje leven in de brouwerij te houden, las u dus af en toe ook over niet-Lou-gerelateerde onderwerpen …. Maar steeds minder. Ik heb mezelf een beetje vastgeblogd. Bloggen over niets en over alles, dat gaat niet jong.

Stoppen? Hebt u mij iets horen zeggen over stoppen? Ik dacht het niet. Dus blijven er twee opties over. 1: van nul af aan beginnen. 2: een grondige renovatie, waarbij bestaande inhoud zo nodig meedogenloos vernietigd wordt.

In beide gevallen heb ik nodig: een onderwerp waar – behalve ikzelf – niemand voldoende over afweet en waar iedereen in geïnteresseerd is. Een vakgebied, een specialiteit als het ware. Er schieten dus twee voor de hand liggende dingen over: geld en seks!

En net nu het interessant begint te worden, wordt het u zwart voor de ogen en verschijnt in witte lettertjes: wordt vervolgd …

  1. yab

    Ha, wat toevallig, seks is ook mijn specialiteit!




Geef een reactie

