5 dingen die je nog niet wist

Kijk, alweer een stokje!

  • Ik heb ooit nog in een koor gezongen.
  • Ik word pas wakker als het donker wordt. Zelfs al loop ik een hele dag te zuchten en te puffen dat ik doodmoe ben, eens het donker is word ik weer actief.
  • Ik ben afgrijselijk verlegen en kan hoegenaamd geen small talk doen. Of beter: ik kan dat wel, maar ik moet daar enorm vreselijk veel moeite voor doen. Vreemden aanspreken op straat, tijdens een receptie een gesprek onderhouden: afgrijselijk.
    De andere zijde van het verhaal is dat ik de samenleving God vind. Er zijn bijzonder veel boeiende mensen die mij interesseren en met wie ik individueel een goed gesprek kan voeren.
  • Ik claim altijd dat ik kan koken, maar mijn kookkunsten beperken zich tot het bakken van allerlei soorten vlees en gevogelte, het koken of wokken van verse groenten, het kruiden ervan naar mijn smaak en totaal niet volgens de regels, ik meng verschillende soorten kruiden of die nu passen of niet passen. De zeldzame keren dat ik thuis voor enkele mensen kook die op dat uur van de dag eten nodig hebben, brachten me enkel complimenten op.
  • Ik ben verschrikkelijk ambitieus. Jammer genoeg ben ik ook vreselijk lui en staat die luiheid mijn ambitie heel erg in de weg.

Ik ben zelfs zo lui dat ik al het bovenstaande gewoon gepikt heb van respectievelijk Peter van de Veire, Dramoghe, Michel, Pietel, Lord CMS en i. Waarvoor dank! U mag allen eens komen eten, liefst niet allemaal tegelijk (de receptie slaan we over) en u arriveert best pas tegen het donker. Zingen doe ik enkel als u genoeg drank bij heeft. Als dát geen ambitieus plan is!

  1. Tom

    En een mens vraagt zich af waarom jij de laagste blog was van de Clickx ‘Blog van het Jaar’ verkiezingen.

  2. Tom

    Ik was héél zat toen ik dat heb gepost, mijn excuses.

  3. Lou

    @Dramoghe: las ik nu net ergens iets van examens, blokken, studeren en geen afleiding?

    @Tom: ah, ik dacht dat het een compliment was (o:

  4. Eén ding dat ú niet wist:
    Ik woon één straat van de jouwe.
    (Via Pietel op je site terecht gekomen.)
    Aangenaam!

  5. heu ik kan best wel afleiding gebruiken als jij zingt en dramoghe danst op de tafel ben ik al content
    😉




Geef een reactie

