Top 100

Terwijl meneer i de Hollanders een proper Vlaams gescheten poepje liet ruiken, deed mevrouw i van top 100.

Omdat het onze verdomde plicht is, benadrukken wij van Lewisiana toch even de aanwezigheid van volgende nummers in De Lijst.

Kadril – Louise
Lou & the Hollywood Bananas – Kingston Kingston
Louisette – Maria, Maria, ik hou van jou
Louis Neefs – Laat ons een bloem
Louis Neefs – Mijn vriend Benjamin

Stemt u daar gerust op, ’t is niet voor ons, ‘t is Ter Bevordering Van De Lou!

  1. ’t is dat al gestemd heb. ANders stond ik wel open voor suggesties.

    * mmm denkt pierre, misschien eens voor de tijdloze van stubru 100 “lou” liedjes insturen en dan belt van de veire of zo misschien wel live naar lewisiana. Dat wordt lachen…*

  2. De Lou heeft een stem gekregen. De andere gaf ik aan Geike …mad about you.
    Ik miste wel Laura Lynn op de lijst. Of heb ik niet goed gekeken?:)




Geef een reactie

