Lewisiana’s grote seks ouderdomsenquête!

Vier Britten op tien zou seks opgeven om 100 jaar te worden (De Morgen)

… wat meteen verklaart waarom vier op de tien Britten er zo ongelukkig uit ziet.

En u? Wat hebt u er voor over om het heuglijke moment nog mee te maken waarop uw oorlellen eindelijk uw schouders zullen raken, uw neus twee derde van uw gezicht zal beslaan en uw lichaam in erectionele toestand amper nog boven uw rolstoel uitkomt?

– heden ligt “Seks verandert alles” van De Mens op de platendraaier –

  1. Joke

    Men mag mij gerust mijn tv afpakken 😉

    Voor het overige ben ik ook met 84 jaar tevreden eigenlijk feitelijk…

  2. yab

    Ik heb nooit de ambitie gehad om 100 jaar te worden. Ik verkies kwaliteit boven kwantiteit.




Geef een reactie

