Vaststelling van de dag

Lipton Ice Tea Green is niet lekker. Niet!

… nog anderhalve liter te gaan.

Doorgaans is geen enkele niet-bruisende frisdrank lekker. Waarom kopen de mensen dat dan?

  1. yab

    I dunno. Ik koop die brol niet…

  2. Ik lust die ice tea dingen ook niet.. en ik koop dat dan ook niet đŸ˜‰

  3. Tom

    Haha, ik moet die groene ice tea ook niet! Geef mij maar de gewone “standaard” ice tea!

  4. Klopt! Er zouden wetten moeten komen tegen frisdranken zonder bubbels… Echte mannen drinken limonade MET bubbels.
    ps. Na het lopen probeer ik wel eens zo’n extran of aquarius of zo maar ik krijg dat ook met moeite binnen.

  5. Volgens mij is de smaak omgekeerd evenredig met de lengte van de naam.




Geef een reactie

